Lacul Siriu și revelația de care aveam nevoie

Există mulţi oameni care spun că „Gândirea pozitivă” sau „Legea Atracției” sunt niște povești pentru cei naivi care pot crede că schimbându-și atitudinea, vor schimba și lumea lor. La fel ca multe alte generații, de mică, am fost programată să cred că viața este o treabă foarte complicată, că nimic nu poate fi simplu, că pentru a obține ceva trebuie să te sacrifici, etc. Așa că, de multe ori, am considerat și eu Legea Atracției o poveste de păcălit copiii.

Weekendul acesta, însă, a adus cel mai bun exemplu care mi-a justificat, din plin, această lege a atracției.

Stând pe malul lacului Siriu, ne întrebam dacă o sa înceapă ploaia sau nu. Lângă noi – câteva caiace care se potriveau atât de bine în decor, încât pozele făcute lor parcă ar fi fost furate de pe Pinterest.

barajul Siriucreste 4baraz suriu 2
Gândindu-mă cât de mult mi-ar plăcea să străbat lacul Siriu (și nu numai) cu o barcă sau chiar cu genul acesta de caiace, m-am trezit zicându-i prietenului meu că aș vrea să avem,  în jurul nostru, cât mai mulți prieteni aventurieri și dornici să plece la drum, indiferent de vremea de afară sau de banii pe care îi au în buzunar.

– Daaa…îmi doresc să cunoaștem mulți oameni care colindă lumea și o descoperă prin fel și fel de metode palpitante, dar pentru asta trebuie, în primul rând, să fim noi cei aventurieri. Doar așa îi vom putea găsi. Oamenii cu aventura în sânge nu sunt de găsit nici în baruri, nici în oraşe…ci pe drum, pe munte, cu cortul prin țări necunoscute, pe biciclete urcând Transfăgărășanul sau traversând Europa. Călătorind, o să îi găsim.

Exemplul acesta mi-a spus că Legea Atracției, dincolo de termenii abstracți și profunzi, chiar are o logică, așa că atunci când îți dorești ceva foarte mult, trebuie să începi să te comporți ca și când ai avea deja acel ceva.

IMG_20160730_162447

Lasă un răspuns

