2016 este anul ideal de mers cu bicicleta la mare!

Prima lună din an este minunată. Planuri peste planuri, reguli peste reguli. Este momentul perfect în care, încărcaţi cu entuziasmul noului an facem lista cu dorinţele anului respectiv: „anul acesta mă las de fumat” ; „anul acesta mă apuc de alergat”; << anul acesta vizitez „x” ţări >>, „anul acesta vreau să slăbesc 10 kg ” etc. Nici nu a trecut bine luna ianuarie, că 2016 este deja obosit de câte lucruri şi planuri are de îndeplinit sărmanul.

Dar asta este partea bună. Partea mai puţin bună este că imediat după Anul Nou începem cura de slăbire ambiţioşi nevoie-mare şi prin februarie deja ne-am plictisit de acelaşi regim monoton,  aşa că abandonăm prima dorinţă de pe listă.  Care este soluţia în situaţia aceasta? Personal habar n-am  daaarrr:

  1. Unii spun  (mai exact Gary Bencivenga) că  există 2 motive pentru care oamenii nu reuşesc să obţină ceea ce îşi propun: nu ştiu unde vor să ajungă (ceea ce nu este cazul nostru,  din moment ce lista de: „Ce vreau să fac anul acesta” este interminabilă) şi al II-lea motiv este că ne abatem mult prea uşor de la drumul şi planurile noastre. Aşa că, tot Gary Bencivenga ne dă un sfat:  să citim zilnic lista noastră cu dorinţe, să stabilim apoi activităţile pe care vrem să le facem în acea zi iar la finalul ei să facem o autoevaluare şi să stabilim noile rezultate. Pare obositor dar cred că pentru cei perseverenţi ar da rezultate.
  2. O altă soluţie: atunci când vrei să faci ceva măreţ spune unui număr cât mai mare de persoane care este planul tău: familiei, prietenilor, profesorilor, colegilor de la muncă şi tuturor oamenilor care au încredere în tine. Din orgoliu, ambiţie sau teamă de a părea neserios, probabil o să te ţii de cuvânt. Asta o să aplic şi eu acum. Spun că unul dintre lucrurile pe care vreau să le fac în 2016 este să merg  cu bicicleta la mare  alături de vreo 997 de persoane (asta spune Facebookul la ora actuală, realitatea  va fi cu siguranţă alta).

1db407f27754e046bfbf826cc53e7420Aşa că împreună cu prietenul meu care de 2 ani  se chinuie să îşi cumpere o roată la bicicletă şi din varii motive nu reuşeşte (plecarea la mare  este un motiv suficient de bun ca să treacă la fapte: aşa că dacă ştiţi site-uri, informaţii utile despre roţi,  biclă şi alte accesorii le aştept cu drag şi voie bună), sperăm ca data de 29 aprilie 2016 să ne prindă pedalând undeva între București şi Valea Argovei, conform programului stabilit aici: Hai cu bicicleta în Vamă! (editia a 3-a).    30 aprilie 2016 să ne găsească traversând  Dunarea cu ferry-boat-ul la Chiciu, lângă Călăraşi către Silistra;

1 mai 2016 să ne aducă minunata supă de midii de la  Dalboka,

iar pe 2 mai 2016 sper să mă mai ţină picioarele să dansez o noapte pe plaja de la Vama Veche.

Creste_si_calatoreste_vama

Sinceră să fiu nu sunt deloc adepta lucrurilor făcute în grup :)). Prefer grupurile, dar cele mici, restrânse, de 4-5 persoane maxim; cum spunea şi Ernst Friedrich Schumacher: “Small is Beautiful” (“Ce e mic e şi frumos”). Acesta a fost un motiv în plus  pentru care am ales să merg .Vreau ca anul acesta să las percepţiile mele la o parte, să încerc ceva nou şi să fac ceva de care mi-e oarecum teamă, 400 de km în 4 zile nu par foarte încurajatori. Am luat în calcul şi riscul de a rămâne în Bulgaria, dar e ok că are şi ea mare :)).

Acestea fiind spuse tocmai  mi-am luat angajamentul faţă de voi că în 2016 merg cu bicicleta la mare! Din luna martie o să încep „pregătirile” (aşa îmi propun). E posibil să revin cu programul specific antrenamentului.

PS. În cazul în care vremea va fi de-a dreptul oribilă, adică o să plouă cu găleata va trebui să îmi respect angajamentul în alte zile mai puţin ploioase.

PPS. Voi ce planuri aţi spune tuturor?

PPPS.  Cine mai vine la mare?

12366460_876470509136416_7834860179386557730_n

 

Lasă un răspuns

