Protestul COLECTIV: 3 noiembrie 2015

„Opriți să facă din poporul român o victimă, dacă vreți să vă bucurați, dacă vreți să râdeți, dacă vreți să rămâneți oameni!”, o spune chiar Toma Caragiu. 38 de ani de la moartea lui, iar noi încă nu am putut opri  prostia, corupția, minciuna.

3 noiembrie 2015: Protestul COLECTIV. O atmosferă groaznic de tristă. Mă simt de parcă  aș conduce oameni dragi pe ultimul lor drum…

Dezamăgită, acesta este cuvântul care mă descrie acum. N-am chef să strig nimic, nici “Jos partidul Ponta”, nici “E doar începutul”, nici măcar “Libertate”. Da, aș striga toate astea în fața caselor celor sus puși. Nu la Universitate, nu la Casa Poporului, nu pe străzi în timp ce parlamentarii stau liniștiți în case, la căldurică gândindu-se cum să facă să ascundă și de data asta tot gunoiul sub preș.

Ne-am trezit din hibernare
Şi-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!
Şi cu asta ce-am făcut?

Mulți spun că protestul nu ne ajută pentru că până la urmă nu aduce o rezolvarea clară…e doar o văicăreală fără soluții. Bine bine, îi dăm jos dar pe cine punem?

Aiurea…se pare că protestele cer soluții celor care pentru asta sunt plătiți. Toți cei de marți seară aveam în minte cel puțin o soluție pt toată mizeria asta, cui să i le spunem? Am tot respectul pentru cei care ies în stradă să spună clar și răspicat că ne-am săturat, dar în același timp îi înțeleg pe toți cei care și-au pierdut încrederea și cheful de a mai riposta.

Eu nu protestez, pt ce să ies în stradă? Când ne-au fost vândute pădurile aţi tăcut, când ne-au fost furate lingouri aţi tăcut, tezaurul a fost furat, dat de bunăvoie fără opiș:))) de petrol să mai zic, de industrie? De agricultură? Bine că avem farmacii, bănci, mall-uri şi case de pariuri. Serios? Şi acu’ să prostez? Când au murit copilaşii ăia la Giuleşti, n-a mai protestat nimeni. Mor copii zilnic în spitale, ştiţi? Decât să protestaţi, ia mai bine, faceţi o vizită prin spitale, vedeţi că sunt copii abandonaţi nu are nimeni grijă, compasiune sau iubire pt ei.

Și chiar așa este…ce am schimbat în ultimii ani în mentalitatea și comportamentul nostru de  zi cu zi? Pentru copilașul acela mâncat la propriu de câini nu am putut ieși în stradă, pentru plagiatul lui Ponta -nu.

La un moment dat unii dintre noi tre să şi candideze. Prea multe comentarii şi proteste… te bagi?

Dacă nu, atunci îți oferă 4 variante:

  • Bucură-te de viață în alte țări mai ordonate.

Pleac-ai noştri, vin ai noştri, noi rămânem tot ca proştii

  • Rămâi aici și fă zilnic lucruri care pot schimba cu ceva sistemul și mentalitatea noastră generală. Dacă fiecare ar face ceea ce est corect, lucrurile s-ar schimba. Dacă fiecare ar ști să atragă atenția nesimțitului care aruncă gunoaie pe jos,  șmecheriilor care se bagă în fața ta la rând, dacă toți ne-am cere drepturi ori de câte ori ar fi încălcate, lucrurile ar sta altfel, cu siguranță.
  • Plânge-te că România este o țară de căcat, dar susține în continuare prostia și manipularea de la TV, din ziare, de pe stradă, de oriunde.
  • Continuă-ți viața ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

Oricum ar fi, viitorul tău va reflecta decizia pe care o iei acum. Asumă-ți lucrul acesta pentru că nimeni nu va trăi viața ta în locul tău.

Toate acele lumânări aprinse pe care le-am văzut marți seară în fața localului COLECTIV au fost, pentru mine, dovada clară că ne-am trezit cam târziu. Protestele noastre nu vor aduce acasă copiii, iubiții, soțiile, mamele sau tații.

Ar trebui să ne fie ruşine, nouă tuturor şi guvernelor şi instituţiilor statului şi bisericilor că n-am schimbat ceva în ţara noastră în 25 de ani şi ne pare rău.

Cum spunea și dragul Toma Cargiu: „E bine că ați râs de prostie, de minciună, de ridicolul sălbăticie, e bine dragii mei…și poate că râsul nu este de ajuns…poate mai trebuie și altceva”.

https://www.youtube.com/watch?v=9TVZ0xZ3noo

Lasă un răspuns

