Regula pedalatului în doi

Să pedalezi în doi pare mult mai amuzant, mai provocator și mai antrenant decât multe alte lucruri pe care le poți face într-un weekend frumos.

Așa că weekendul trecut am reușit să ducem la bun sfârșit prima tură mai “serioasă”, făcută împreună pe biciclete: Ploieşti-Nehoiu şi retur,  90 + 90 km, în două zile.

Eu+El pedalând, ne-am luat la întrecere cu dealurile, urcările, coborârile, cu soarele, cu vântul nemilos care ne-a bătut direct în față, chiar în ziua de întoarcere. Învingători am fost noi, desigur, chiar dacă în poza de jos nu s-ar spune :))

13055927_1070520972984389_4930114277035835532_o

În cele câteva ore petrecute împreună, n-am putut să nu remarc faptul că motivul pentru care ne-am înțeles pe traseu a avut la bază cele două reguli stabilite.

  1. Să nu existe reguli (în afară de cele de circulație, desigur)

Sfatul meu (deci nu o lua ca și o regulă) este să fii flexibil, deschis să schimbi traseul sau planul dacă nu vă este ok.

Nehoiu-Ploiesti

Când am plecat de acasă, m-am gândit că pe la ora 15 maxim, vom fi la Nehoiu şi voi avea timp suficient de refacere şi răsfăţ. Nici nu plecasem bine de acasă, că abia aşteptam să ajung în curtea bunicii, să beau o bere bună şi să-mi relaxez picioarele pe iarba rece.  Acesta a fost planul meu. Planul lui era să ajungem noi, cândva. Pentru el era ok chiar şi ora 17. Important era să ţinem cont şi de faptul că a II-a zi trebuia să ne întoarcem acasă. Drept urmare am făcut multe pauze pe care la început le-am acceptat greu, dar, până la urmă am ajuns la un punct comun: acela de a face pauzele  mai scurte și de a ne bucura de drum indiferent de timpul pe care îl vom scoate, ora la care vom ajunge, viteza cu care vom pedala și alte detalii d-astea.

2. Distrați-vă și sărbătoriţi împreună reuşitele

Noi am sărbătorit tura cu 3 km înainte de a o încheia. Ne-am oprit la o bere şi o cafea la  Green Garden, o terasă faină, cu preţuri bune, din Păltineni. Foarte amabili oamenii de acolo, îți recomand localul că căldură.

Concluzia

Bucură-te de drum și de tot ceea ce vă oferă el.

 

Lasă un răspuns

