Oamenii din București- Școala de toamnă

Iubesc Bucureștiul dintr-un singur punct de vedere: oamenii (dacă aceștia se pot numi „puncte de vedere”).

poza Și o să spui, tu- punct de vedere care ești:  „Cum să-ți placă oamenii din București?”. Acei veșnic agitați, care aleargă de colo colo chiar și atunci când nu se grăbesc? Acei serioși, la costum și cravată cu „legitimația” lor de corporatiști legată de cămașă?

Nu vreau să generalizez dar în București am întălnit cei mai entuziaști și fermecători oameni, cei mai îndrăzneți și optimiști, cei mai plini de idei și mai deschiși la orice idee năstrușnică pe care o ai și nu doar că au idei dar au și cheful, timpul și curajul de a le pune în practică. Am multe exempe de oameni pe care i-am cunoscut și care m-au cucerit prin personalitatea lor și m-au făcut să cred că oamenii ca ei sunt începutul schimbării în România.

Dintre toți am să povestesc despre cele și cei de la Revista Atelierul. Cine, ce, cum și despre revistă găsiți aici, iar întâmplarea care m-a adus la ele este aici.  Creste_si_calatoreste_Revista_Atelierul

Sinceră să fiu, nu știu dacă protagoniștii acestei reviste au tot 24 de ore ca și noi. Mi se pare că trișează undeva, fac prea multe lucruri pentru un om normal cu 24 de ore :)) .ONG, proiecte faine, job sau mai bine spus job-uri, evenimente precum „Noaptea Albă a Creatorilor și Designerilor de Produs” și mai nou, Școala de toamnăcreste_si_calatoreste_revista_atelierul (2)

De fiecare dată când mă întâlnesc cu ei plec încărcată de un entuziasm molipsitor și cu mintea plină de ” vreau să fac aia și aia, să citesc 200 de cărți, să scriu  despre multe  și să fac 1000 de lucruri fără să simt că obosesc”, iar stare asta durează foooarte mult. Cam 2 ore, timpul necesar să ajung acasă și să revin la starea mea inițială de „ăăăăă, oare ce ziceam că vreau să fac?”. Așa că mi-am propus să îmi prelungesc starea aceasta de om creativ și energic. Nu, nu le-am propus fetelor să mă mut la ele timp de 2 luni jumăte, 5 zile îmi sunt de ajuns :)).  Cinci zile (7-11 septembrie 2015), de la 19-21:00 (atât durează Școala de toamnă), în minunatul local al celor de la Creative Arts.

De ce spun minunatul local ? Pentru că poze:

Creste_si_calatoreste_Creative_Arts1

Sursa: Creative Arts

Cu ce ne-au „cântat și ne-au încântat” Mihaela și Teo?

Creste_si_calatoreste_scoala_de_toamna3Cu  idei și soluții faine despre:

  • cum să-ți descoperi stilul personal;
  • cum să îți găsești inspirația;
  • soluții practice pentru micii artizani;
  • cum ar arăta clientul tău ideal;
  • creativitate versus plagiat, reproducere şi recontextualizare;
  • designul de produs, între hobby și afacere;
  • cum să-ți creezi un brand;
  • tehnici de promovare a produselor de autor;
  • business modeling: cheltuieli vs profit; branding și rebranding, customer care.

Creste_si_calatoreste_scoala_de_toamna4

Creste_si_calatoreste_scoala_de_toamna2Am apreciat foarte mult pasiunea cu care vorbeau despre tot ceea ce fac, lejeritatea cu care își argumentau ideile, atmosfera prietenoasă cu care ne-au îmbrățișat,  prezentarea veselă și colorată ca de fiecare dată și multele site-uri de creație, inspirație și design pe care ni le-au recomandat și pe care le voi folosi cu plăcere.

Lasă un răspuns

