7 lucruri pe care să le pui în bagaj

 7777297642_259534534083041_1719978658_nExistă două tipuri de oameni plimbăreți: turiști și călători.

Din punctul meu de vedere turistul este cel care își face bagajul cu 2 zile înainte de plecare, plănuiește totul cu cel puțin două săptămâni înainte, citește 200 de surse de informare, știe ce metrou și de unde trebuie luat ca să ajungă la obiectivul x, unde este cel mai ieftin restaurant și alte detalii de genul acesta.

Pentru călător este mai simplu. Pleacă și vede el pe parcurs ce se întâmplă.

Eu fac parte din categoria „între cele două”. Îmi fac bagajul seara înainte de plecare și citesc vreo două site-uri cu  obiectivele turistice pe care să le vizitez. Norocul meu a fost că de fiecare dată când am plecat undeva, am avut cel puțin un turist cu mine care mi-a făcut vacanța mai ușoară. :))

Nu vreau să știu totul dinainte ca să nu am vreun déjà vu când ajung acolo. Tot ce știu este că voi lua cu mine:

1. Bucuria prezentului7 lucruri

2. Curiozitatea de a cunoaște oameni, locuri și lucruri noi

3. Banii

4. Buletinul/pașaportul

5. O hartă  „offline” pentru că e mult mai eficientă și rapidă

6. Niște adidași buni

7. Un carnețel în care să scriu despre peripețiile trăite.

Ce trebuie să las acasă?2d93768a3acb6689785f3495ab14aa02

1. Somnul și amorțeala

2. Plictiseala și lenea

3. Toate grijile și problemele de acasă.

Știu sigur că grijile nu vor dispărea chiar dacă mă voi gândi la ele cât timp voi fi plecată.  Așa că, mai bine mă încarc cu energie și inspirație pentru a le rezolva după ce mă voi întoarce din călătorie. Mă detașez de ele pentru o vreme și le las să mă aștepte iubitoare acasă.

Lasă un răspuns

