Teatrul mi-a adus partenerul potrivit pentru Roma.

Nu am vrut să plec în Roma însoțită doar de cuplul simpatic de îndrăgostiți ca să nu fiu  ăsta mic din poză

2515_toti-am-trecut-prin-asta

Așa că m-am apucat să fac un research în lista mea de prieteni călători. Răspunsurile au fost diverse:  ba că nu au bani, ba că Roma e nașpa și jegoasă, ba că e totul prea din scurt, ba că plouă afară, ba că nu pot merge fără iubită/iubit, ba că februarie nu e o perioadă bună de vizitat Roma. Cu toate astea „ex-ul meu din Roma” (așa l-am denumit) nu a fost nici mama, nici prietenul ăla nașpa care te urmărește toată viața (știți voi, ăla pe care l-ai cunoscut la grădiniță, cu care ai stat în prima bancă din clasa întâi până într-a opta, apoi în liceu copia de la tine și tot tu luai notă mai mica, la facultate șmd.), nu a fost nici necunoscutul acela abordat pe facebook căruia mai târziu i-am blocat profilul și nici vreun fost iubit (păcat, aș fi putut suna câțiva).

Nu, a fost mai rău de atât!!!

Glumesc, „exul” a fost un  prieten cu care nu purtasem o discuție mai lungă de 15 minute de când ne-am cunoscut, adică de pe la 14 ani când pierdeam vremea în curte la tenis sau mergeam la concertele cu Iris. Știam mai nimic despre noi cei de acum, iar asta ne-a ajutat enorm. :))

M-a sunat într-o zi oribilă de duminică și mi-a zis  puțin amuzat:

– Am auzit de la sor’mea că esti tristă și m-am gândit să te scot din casă. Diseară mergem la teatru!

în capul meu, o voce enervantă măcănea ironic: „iiieeeiiii ies din casă pe vremea asta atât de nașpa, îmi doream enorm, câte nu fac eu pentru o piesă bună de teatru” ( a meritat „efortul”, am râs copios la Nevasta-mea se marită. George Frincu și Ion Radu Burlan (și nu numai) sunt niște actori geniali, v-o recomand cu drag celor care stați în Ploiești și nu aveți ce face sâmbătă-duminică seara iar asta se întâmplă cam în fiecare săptămână, știu asta, dar nu vă faceți griji piesa e destul de reușită încât să o priviți ori de câte ori se joacă, fără să vă plictisiți).

Revenind la oaia mea neagră, nici nu am ajuns bine la teatru că eu deja mă găseam întrebând:

– Auzi, vii cu mine în Roma?  întrebare pusă din instinctul pe care nu de multe ori îl ascult.

– Când? Da, aș veni

– Peste doua săptămâni, dacă vrei după ce se termină piesa,  mergem la o bere și îți zic mai multe detalii.

Așa că el m-a ales pe mine și nu invers. Treburile s-au rezolvat și am plecat voioși în Roma.

Bun și morala care este?

  1.  Uneori lucruri se arânjează de la sine când te aștepți și stresezi mai puțin, iar partea faină e că nu trebuie decât să le lași să curgă în voia lor fără să încerci să forțezi sau modifici în vreun fel cursul lor. Se derulează totul atât de repede și ești atât de prins în poveste, încât abia după ce s-a termina „furnuta furtuna”  îți dai seama cât de bine s-au legat toate și te miri cum de, atunci pe moment,  nu ți-ai dat seama…sau doar mie mi se întâmplă lucruri d’astea? :)).  Am privit  toată discuția și de fapt  toată întâmplarea asta la fel cum am privit piesa aceea de teatru: amuzată, curiosă și entuziasmată să aflu ce se întâmplă mai departe.
  2. Nu cred că există decizii proaste, există doar deciziile tale, ceea ce înseamna că sunt decizii bune pentru tine. Deciziile reflectă nevoile sau lipsurile tale dintr-un anumit moment. Se va găsi întotdeauna cineva să-ți spună că altă decizie ar fi fost mai potrivită. Sunt doar blablauri, lasă-i să vorbească. Presupunerile lor ar fi fost decizii bune pentru ei dar nu și pentru tine.
  3. „Ascultă-ți instinctul, urmează-ți setea!”  :))

11073282_916714065025859_2038706701137876958_n

Lasă un răspuns

